Week 1 zit er bijna op!

8 juli 2017 - Lovina Beach, Indonesië

Na vele downward and upward facing dogs zit de eerste week op Bali er al bijna op. Wat zijn de dagen hier gevlogen! Met een beetje pijn in het hart neem ik afscheid van deze prachtige zichten op de oceaan, de o zo mooie bloemen in de tuin en de zonnegroet elke ochtend met zonsopgang en zicht op de oceaan.

De laatste 2 dagen waren volledig in teken van rust (buiten de 2 uren pittige yoga) wandelen langs de 'dijk' aan het strand, gezwommen in zee (die warmer is dan het zwembad :) Vandaag regende het helaas tot begin van de namiddag, dus het plan van boek lezen aan het zwembad viel letterlijk in het water. Dan maar boek lezen met kannetje koffie en zicht op het zwembad ;)

Vandaag heb ik me ook geamuseerd om al deze mooie bloemen in de tuin te gaan fotograferen, dat het bewolkt was kwam dus wel goed uit, want dat was voor heel beginnende 'fotograaf' met mama's toestel wel makkelijker :)

Morgenvroeg nog een laatste keer warrior 1, 2 en 3 doen met zicht op de oceaan en palmbomen. Na het ontbijt is het tijd om te vertrekken naar Ubud, daar wachten ze me op om met het avontuur van het vrijwilligerswerk te starten.

Puri Bagus, u was geweldig, mijn ideale start van mijn lange vakantie op Bali.

1. Lieve leclere, mama:
    9 juli 2017
    Dag meisje,

De eerste week was in ieder geval al onvergetelijk, aan de foto's en verhalen te merken. Voor morgen wens ik je een goede reis naar Ubud toe, en ik hoop dat ook het vrijwilligerswerk je kan verrijken, en voor beide partijen heel positief zal zijn. xx en knuf mama