Moeilijkere start van de week, maar ondertussen mijn draai terug gevonden :)

26 juli 2017 - Ubud, Indonesië

Zondag afscheid genomen van mijn Amerikaanse lespartner, wetend dat ik 2 nieuwe lespartners zou krijgen voor deze week. Maandag bereidden we samen onze les voor die dag en werpen we ideeën op voor de rest van de week. De meiden zijn zeker ok, maar ik had niet de 'klik' als met Annissa, waardoor ik minder gemotiveerd was. "S middags kregen we te horen dat op maandag geen les was in deze school, en eigenlijk was ik daar die dag blij om. Een rustige namiddag, beetje bijrusten kwam als geroepen.

Dinsdag onze eerste lesdag, waar we veel te laat arriveerden door het wachten op onze kopies en daarna een uur vast zaten in het drukke verkeer. (We worden door taxi's van green lion naar onze school gebracht) daar aangekomen bleek onze klas maar uit 7 leerlingen te bestaan, voor 3 leerkrachten... hier had ik echt geen zin in, voelde me zo overbodig. In dezelfde school was ook een klas met maar 1 leerkracht, dus ik ben gaan vragen of ik haar niet kon helpen. Ze vond het geweldig dat ze niet meer alleen stond, dus vanaf vandaag zijn we partners in Engelse les geven in het 3de leerjaar.

Het voorbereiden en lesgeven in de namiddag samen met Samantha ging veel vlotter, beiden met dezelfde visie en motivatie, mijn gitaar bovengehaald, en ik kon weer mijn ding doen met de kinderen, wat me zo gelukkig maakt :) Nu heb ik weer heel veel zin in om deze laatste dagen les te geven :)

1. Lieve leclere, mama:
    26 juli 2017
    Lieve Nele, wat ben ik blij dit te lezen. Mijn moederhart had al iets gevoeld, en daarom liet ik papa je vanochtend al bellen. Maar nu ik jou weer zie met je gitaar in de hand, en die schattige kindjes in hun uniformpjes stralen weer met je mee . Dat maakt mij ook gelukkig. xx
  2. Papa:
    26 juli 2017
    Lieve Nele, knap dat je niet bij de pakken blijft zitten, en zelf initiatief neemt om samen met die ene leerkracht te werken. Ik ben heel fier op jou!!!
    Geniet nu maar terug met jouw muziek, entertainend en lesgevend talent.
    xxx