Dagje toerist uithangen :)

22 juli 2017 - Ubud, Indonesië

Het is moeilijk om een keuze te maken wat te gaan bezoeken in dit prachtige land. Wat zeker op mijn lijstje stond waren de grootste rijstvelden van Jatiluwih en de tempel op het water (voorkant van de trotter gids ;)). Deze stonden ook op Annissa's wishlist dus samen maakten we onze dagtocht en onze gids voegde daar nog een super leuk extraatje aantoe met de schommel boven het meer.

De tempel op het water, ulun Bratan; was erg toeristisch, maar dat is ook niet zonder rede. De tempel of het gebied errond is niet zo groot, maar de plaatsing is super op dat meer. Genoeg mooie plaatsen om een kleine fotoshoot te doen ;)

Onze volgende stop was het uitkijkpunt boven de twee meren (danau buyan) met de schommel :D ge-wel-dig.

Als afsluiter deden we een korte trekking door de grootst rijstvelden; deze zijn Unesco werelderfgoed. Prachtig om te zien, helaas was er wel geen rijst meer, deze was geoogst vorige week, waardoor het uitzicht vooral bruin ipv groen was. Maar toch blij dat ik deze velden gezien heb!

1. Papa:
    22 juli 2017
    Ik heb nog niets anders dan prachtige foto's gezien met een heel gelukkige Nele. Geniet zo verder meisje!!! xxx
  2. Annelies:
    23 juli 2017
    Ik droom met elk verhaal telkens een beetje mee... Zalig! Geniet er nog lekker van!